Kodeks Dobrych Praktyk

Dobra Współpraca, Szanowanie Czasu Klienta, Wysoka Kultura Osobista to nasze najwyższe wartości.
Kodeks dobrych praktyk to normy etyczne i zawodowe, którymi się kierujemy przy obsłudze naszych klientów i których ściśle przestrzegamy.

Szanowni Państwo Dbamy o Wasz komfort i bezpieczeństwo dlatego postanowiliśmy stworzyć Kodeks Dobrych Praktyk, który obowiązuje w naszych sklepach internetowych.

Sami dokonujemy zakupów w sklepach internetowych i naszych Klientów traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. To dla nas bardzo ważne .

Zawsze jesteśmy skoncentrowani na szybkiej i rzetelnej obsłudze naszych Klientów, pielęgnujemy i utrzymujemy jak najlepsze relacje .

Będąc na rynku od wielu lat, wiemy, iż bardzo ważne jest postępowanie według standardów etycznych. Naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja naszych Klientów i Partnerów .

Zasady którymi się kierujemy:
  1. Uczciwość – rozwiązywanie problemów ze szczerością i rzetelną informacją.

  2. Szybkość połączona z rzetelnością - robimy wszystko co w naszej mocy aby sprawnie obsłużyć Wasze zapytania i zamówienia - liczymy się z czasem naszych Klientów.

  3. Dbałość – stale i niezmiennie dbamy o zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów dostarczając im towar jak najlepszej jakości

  4. Profesjonalna obsługa – dbamy o profesjonalizm w doradztwie na wysokim poziomie oraz poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji. Konsultowanie potrzeb Klienta w celu zaproponowania Klientowi skorzystania z najbardziej optymalnego i korzystnego rozwiązania dla Klienta.

  5. Przekaz informacji - Rzetelne i uczciwe przekazywanie na bieżąco informacji dotyczących transakcji oraz sprzedawanych towarów. Stałe i bieżące prezentowanie i oferowanie Klientom nowości na rynku.

  6. Monitorowanie dostępności produktów - Regularne i rzetelne monitorowanie dostępności i aktualizację oferty Sklepu oraz jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki .

  7. Lojalność wobec Klienta - realizacja każdego zamówienia z zaangażowaniem oraz polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
    Rzetelne przekazywanie ważnych informacji i decyzji Klientowi w sposób zrozumiały i bez zbędnej zwłoki.

  8. Zobowiązania - obsługa i reklamacja lub zwrot towaru rozpatrywany w wytyczonych terminach i rzetelnie ze sprawdzeniem każdego szczegółu.

  9. Dane osobowe – zabezpieczenie danych osobowych podanych przez klienta.


Kupuj z tpay.com
B3 IT
Copyright © 2016-2024 B3 IT